sunnuntai 2. tammikuuta 2011

well hello, who are u ?

Moi mä oon Miia.
Asun Saloon muutama vuosi sitten liittyneessä pikkukylässä ja opiskelen sisustustekstiiliartesaaniksi. Rakastan seitsemänkuista kisupoika Ilmaria, suomenhevostamma Aurorea, reggaeta, hippipoikia, hämyisiä klubeja ja syysiltoja.

Yritän epätoivoisesti löytää inspiraatiota aloittaa lukeminen poliittisen historian pääsykokeisiin sekä panostaa mahdollisimman täysillä nykyiseen koulutukseen. Yleensä kuitenkin innostavampaa on lähteä tallille tai lenkille, leikkiä kissan kanssa, uppoutua johonkin hömppäromaaniin tai kuluttaa illat musiikkikeikoilla ja seuraavat päivät siitä toipumiseen. Kyllä mä vielä saan aikaan.

Maailman suloisin Ilmari ♥


Klubien ja reggaebailujen lisäksi olen kuin kotonani kesäisillä rokkifestareilla. Ruisrock on nähty 2002 lähtien joka vuosi, ja joinain vuosina on tullut hairahdettua myös esimerkiksi Ankkarockiin ja Provinssirockiin. Jos mulla olisi ylenmäärin rahaa, en varmasti iltaisin muuta tekisikään, kuin kiertäisin lähialueen keikkapaikkoja.

Voisin kertoa vaikka ja mitä, mutten kerro.
Tervetuloa tutustumaan minuun ja elämääni.

Ei kommentteja: