sunnuntai 16. tammikuuta 2011

helyjä ja sotamiehiä

Siskon nuorin lapsi, mun kummityttö tuli tänään hoitoon muutamaksi tunniksi, ja ojensi ensimmäisenä kuoren, jonka päällä oli mun nimi ja hevostarroja. Aww. Kuoresta paljastui ihan mun näköinen ja värinen rannekoru.



Tämä ei nyt ehkä ole mun valinta seuraaviin juhliin, mutta pakkohan tuo on muistaa ranteeseen napata seuraavalla kerralla, kun lähtee siskolle kyläilemään. Ja onhan se nyt aika aww ja herttaista, että saa tällaisia. Nimimerkki hello there, vauvakuume.

Kouluprojektin vuoksi kaivoin esille vanhoja valokuvia tätini arkistoista, ja olenkin nyt muutaman päivän ihastellut ja käynyt niitä läpi yrittäen selvitellä, keitä missäkin kuvassa on. Huonolta näyttää tunnistelun suhteen, mutta monia ideoita näiden varalle on jo syntynyt. Mikäli saan kelloideani suunnittelun tasolta toteutukseen saakka, lupaan esitellä lopputuloksen täällä. Ainakin mun päässä se näyttää kerrassaan vastustamattoman upealta, saa nähdä sitten...



Erityisen mieltynyt olen näihin vanhoihin sota-/sotilas-aiheisiin kuviin. Meidän omissa arkistoissa niitä on harmittavan vähän. Mikäli lukijoilta löytyy albumeista jotain tällaisia, ja olisitte valmiit niistä luopumaan, niin ilmoitelkaahan kommenttilootaan !

Eilen käväisin jäätymässä Aurajoen rannassa kulttuuripääkaupunkivuoden avauksen vuoksi, ja tänään vuorossa olisi Salon vastine kulkueineen ja esityksineen. Tällä kertaa taidan pukeutua toppahousuihin, jotka eilen pohdinnan tuloksena jätin kotiin sillä verukkeella, että oon koko viikon selvinnyt koulumatkoistakin ilman. Niin, pakkastakin on viikolla ollut huomattavasti vähemmän - tämän faktan jätin täysin huomiotta...
Palaillaan kuvamateriaalin kera, mikäli sellaista saan napattua !

Ei kommentteja: